ERA Bouw heeft de Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2007 gewonnen met het vernieuwbouwproject ‘Eén blok stad’.
Deze jaarlijkse prijs wordt uitgereikt aan het meest vernieuwende initiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Het project getuigt van lef en is het zowel innovatief in de opzet als in het gebruik van communicatie en media, aldus de jury.
De marketingcampagne van ‘Eén blok stad’ sluit naadloos aan bij het gekozen woonconcept voor dit stukje Rotterdam dat als doel heeft de bestaande sociale cohesie in de bijzondere buurt te versterken. Internet speelt daarin een centrale rol met teaserclips en documentaire-achtige filmafleveringen over het project op de website.
De prijs werd uitgereikt tijdens het Bouwkennis Jaarcongres op donderdag 13 september. Naast het oordeel van de vakjury telde de stem van het publiek mee dat via een stemkastje een winnaar kon kiezen.
Bron: Bouwkennis.nl
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Ontvang iedere week het laatste nieuws en informatie op het gebied van architectuur in uw mailbox.