Betonnen lintjes voor Rode Kruis

Betonnen lintjes voor Rode Kruis

Nieuws
Door: Redactie ArchitectuurNL | 22-12-2010

Betonson en de Van Nieuwpoort Groep hebben betonnen lintjes gemaakt voor Serious Request. Deze jaarlijkse actie van radiozender 3FM heeft als doel geld inzamelen voor Rode Kruis-projecten.

De medewerkers Kellie Westermann en Myra Kip en andere collega’s op de Betonson hoofdvestiging in Son bedachten het idee om het bekende rode aids symbool in beton te gieten en deze circa 15 centimeter hoge beeldjes aan de collega’s te verkopen om de actie te steunen en wellicht ook in te zetten als relatiegeschenk voor Betonson en Van Nieuwpoort relaties. Een initiatief dat van harte wordt ondersteund door het management.

Tom van den Nieuwenhuijzen, manager MVO & Duurzaamheid, laat weten dat de beeldjes minimaal 5 euro per stuk kosten. Donderdag 22 december was de opbrengst al ruim 1.000 euro.

Serious Request
Vanaf zaterdag 18 december tot vrijdag 24 december 2010 is het centrum van Eindhoven een week lang het decor voor Serious Request, de jaarlijkse actie van radiozender 3FM waarbij dit jaar geld wordt ingezameld voor de stille slachtoffers van aids; de kinderen die hun ouders hebben verloren aan deze ziekte.

Daartoe worden de 3FM diskjockeys Coen, Gerard en Giel weer opgesloten in een Glazen Huis en mogen zij zes dagen en nachten niets eten. In ruil voor een donatie draaien ze verzoeknummers. Bekende Nederlanders werken mee aan de actie, er zijn veilingen voor het goede doel. Voor veel meer info zie: www.seriousrequest.3fm.nl

     

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang iedere week het laatste nieuws en informatie op het gebied van architectuur in uw mailbox.

Gerelateerd

    Schrijf een reactie

    Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.