BNA helpdesk uitgebreid

BNA helpdesk uitgebreid

Project
Door: Redactie ArchitectuurNL | 11-04-2009

Met de BNA Helpdesk biedt de BNA leden eerstelijns hulp bij vragen en problemen. Met name over bedrijfsvoering, personeelsbeleid, juridische zaken en bouwregelgeving ontvangt de Helpdesk zowel telefonisch als per e-mail veel vragen van leden. Over verschillende onderwerpen zijn nu de veelgestelde vragen – FAQ’s – gebundeld op Helpdesk online.

Interne uurtarieven
In de eerste plaats zijn er FAQ’s over juridische zaken samengesteld, gesorteerd op de onderwerpen arbeidsrecht, ontslagrecht en auteursrecht. Ook is er lijst met algemene FAQ’s aan de Helpdesk samengesteld, met vragen over uiteenlopende onderwerpen als de SR ’97 tot interne uurtarieven en de Bouwvak. De onderwerpen met FAQ’s zullen steeds verder uitgebreid worden.

Bron: BNA

     

Gerelateerd

Tags:

    Schrijf een reactie

    Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.